Pagalba

Kodėl turiu atlikti mokėjimą iš banko sąskaitos?

Mokėjimą atlikti iš ES valstybėje registruotos kredito įstaigos reikalauja įstatymas. To prašome, kad galėtume nustatyti, ar paskyros naudotojo duomenys (vardas, pavardė ir asmens kodas) sutampa su banko siunčiamais duomenimis.

Jums tereikia, apmokant bilietų krepšelį arba pildant žaidėjo piniginę, nurodyti, kad sutinkate perduoti savo asmens kodą lėšų gavėjui (t.y. UAB „Lotelita“). Kaip tai atlikti teisingai, pasitikrinkite čia >

Jeigu tokio mokėjimo atlikti negalite, kviečiame tapatybę pasitvirtinti nuotoliniu būdu arba susisiekti su „Perlas“ klientų aptarnavimo centru (tel. +370 5 2751 751) ir susitarti dėl atvykimo į Loterijos atstovybę, kurioje Jūsų tapatybė galėtų būti nustatyta pateikus loterijos atstovui galiojantį asmens tapatybės dokumentą.