Kodėl nematau nupirktų bilietų?

  • Gali būti, kad apmokėdami bilietus, naudodamiesi elektroninės bankininkystės paslauga, suklydote įvesdami savo el. paštą. Tokiu atveju negausite laiško, informuojančio apie sėkmingą bilietų įsigijimą, taip pat bilietai nebus rodomi skiltyje „Mano bilietai“. Pasitikrinkite, ar pirkimo metu nurodėte teisingą el. paštą. Jei suklydote – susisiekite su mumis el. paštu info@perlas.lt arba telefonu (8-5) 2751 751.
  • Gali būti, kad nepavyko mokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste ar „Perlas Finance“ mokėjimo iniciavimo paslauga (netyčia išjungėte e-banko langą iki galo nepatvirtinę mokėjimo arba uždarėte naršyklės langą, nepaspaudę mygtuko „Grįžti į e-parduotuvę“).