Pagalba

Kodėl nematau nupirktų bilietų?

Bilietų galite nematyti dėl kelių priežasčių:
 
  1. Gali būti, kad apmokėdami bilietus per e-banką, suklydote įvesdami savo el. paštą. Tokiu atveju negausite laiško, informuojančio apie sėkmingą bilietų įsigijimą, taip pat bilietai nebus rodomi skyrelyje „Mano bilietai“. Pasitikrinkite, ar pirkimo metu nurodėte teisingą el. paštą. Jei suklydote – susisiekite su mumis el. paštu info@perlas.lt arba telefonu (8-5) 2751 751.
  2. Gali būti, kad nepavyko mokėjimas per e-banką (netyčia išjungėte e-banko langą iki galo nepatvirtinę mokėjimo arba uždarėte naršyklės langą, nepaspaudę mygtuko „Grįžti į e-parduotuvę“).
SVARBU: atkreipkite dėmesį, kad perkant bilietus pagal prenumeratą, prenumerata įsigalioja tik kitą dieną! Pasitikrinti prenumeratos laikotarpius galite skyrelyje „Mano prenumerata“.