Pagalba

Kodėl mano asmens tapatybė nebuvo patvirtinta?

Jei atlikote supaprastintą tapatybės nustatymą per el. banką ir vis dar matote pranešimus žaidėjo paskyroje apie tai, kad reikalingas asmens tapatybės nustatymas, reiškia, Jūsų vartotojo paskyroje esantys duomenys (vardas, pavardė ir asmens kodas) nesutapo su duomenimis, kuriuos gavome iš banko.

ARBA atlikdami mokėjimą Jūs nepažymėjote, kad sutinkate perduoti asmens kodą lėšų gavėjui (t.y. UAB „Lotelitai“). Kaip tai atlikti teisingai, žiūrėkite čia >

Jei atlikote įprastinį tapatybės nustatymą naudojantis www.perlas.lt nuotolinės identifikacijos įrankiu, priežastys gali būti kelios:

  1. pateiktas netinkamas dokumentas (tapatybės nustatymui tinka pasas, asmens tapatybės kortelė arba leidimas gyventi Lietuvos Respublikoje. Vairuotojo pažymėjimas ar kiti dokumentai netinkami);
  2. neryškus dokumentas arba asmuo nuotraukoje (neįskaitomi arba sunkiai įskaitomi asmens duomenys, nufotografuota tik dalis dokumento ir pan.);
  3. pasibaigęs dokumento galiojimo laikas;
  4. nufotografuotas dokumentas neatitinka pasirinkto tipo (pvz., pasirinkote, asmens tapatybės kortelę, bet perduotose nuotraukose naudojamas pasas);
  5. dokumento informacija nesutampa su nurodyta www.perlas.lt žaidėjo paskyroje.

Jei Jūsų asmens tapatybė nebus patvirtinta, gausite pranešimą el. paštu su nurodyta priežastimi.