Krepšelis tuščias. Jeigu norite tęsti, pridėkite bent vieną Bilietą, Prenumeratą ar Dovaną
Registruotis su el. pašto adresu
Žemiau nurodyta sutartis (toliau - Sutartis) reglamentuoja Jūsų naudojimąsi UAB „Perlas Network“ svetainėje www.perlas.lt bei mobiliojoje programėlėje teikiamomis loterijos bilietų pirkimo ir kitomis paslaugomis. Svarbu, kad perskaitytumėte ir suprastumėte žemiau išdėstytas sąlygas. Paspausdami „SUTINKU“, Jūs pareiškiate, jog sutinkate, kad šios sąlygos būtų taikomos Jums naudojantis minėtomis paslaugomis.
1. Sąvokos 1.1. Akcija – Bendrovės organizuojamas žaidimas, kurio metu asmenys, atlikę tam tikrus Akcijos sąlygose numatytus veiksmus, gali laimėti Bendrovės įsteigtą (-us) prizą (-us). 1.2. Asmens duomenys – bet kokia informacija apie žaidėją (fizinį asmenį), kurio tapatybė nustatyta arba kurio tapatybę galima tiesiogiai arba netiesiogiai nustatyti iš duomenų (vardo, pavardės, identifikacinio kodo, interneto identifikatoriaus ir pan.). 1.3. Banko sąskaita – bet kuri Lietuvos Respublikos kredito arba elektroninių pinigų įstaigoje atidaryta sąskaita, tvarkoma eurais, kurios numeris sudarytas IBAN formatu ir kuri veikia pagal SEPA reglamentą. 1.4. Bendrovė – UAB „Perlas Network“, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus įsteigta bendrovė, kurios buveinės adresas: Olimpiečių g. 15-1, Vilnius LT-09237, įmonės kodas 126298569. 1.5. Bilietas (Loterijos bilietas) – vartotojo pasirinkimu arba iš anksto sukurtas identifikuojamasis įrašas Kompiuterinėje duomenų bazėje. 1.6. Įstatymas – Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymas. 1.7. Kompiuterinė duomenų bazė – Bilietų saugykla, esanti Bendrovės arba kito asmens, su kuriuo Bendrovė yra sudariusi paslaugų teikimo sutartį, turimoje kompiuterinėje įrangoje, taip pat programinė įranga, užtikrinanti Loterijos funkcionavimą. 1.8. Loterijų organizatoriai – Licencijas organizuoti didžiąsias loterijas turinčios bendrovės: UAB „Olifėja“ ir UAB „Euloto“. 1.9. Laimėjimas – Bendrovės Svetainėje ir Mobiliojoje programėlėje, taip pat Bilietų platinimo vietose platinamų loterijų bilietų laimėjimai. 1.10. Mobilioji programėlė – Bendrovės taikomoji programinė įranga, skirta išmaniesiems telefonams, planšetiniams kompiuteriams ir kitiems mobiliesiems įrenginiams, kurią atsisiuntus į mobilųjį įrenginį, galima naudotis šioje Sutartyje apibrėžtomis paslaugomis. 1.11. Blitz loto – Didžioji momentinė internetinio ryšio loterija, kurios Bilietai platinami Svetainėje ir per Mobiliąją programėlę. 1.12. Privatumo politika – Bendrovės patvirtintas dokumentas, kuriame yra numatytos pagrindinės Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo taisyklės. 1.13. Paslaugos – Bendrovės platinami licencijuotų Loterijų organizatorių Bilietai bei kitos mokamos paslaugos, kurias galima įsigyti ar kuriomis galima naudotis Svetainėje taip pat per Mobiliąją programėlę. 1.14. Sutartis – ši Sutartis, nustatanti Bendrovės ir Žaidėjo teises bei pareigas naudojantis Svetainėje bei Mobiliojoje programėlėje teikiamomis paslaugomis. 1.15. Svetainė – interneto svetainė www.perlas.lt 1.16. Superloto – Didžioji skaitmeninė internetinio ryšio loterija, kurios Bilietai platinami Svetainėje ir per Mobiliąją programėlę. 1.17. Žaidėjas – registruotas Svetainės lankytojas ir (arba) Mobiliosios programėlės naudotojas, turintis savo Žaidėjo paskyrą, Žaidėjo piniginę. Vienas Žaidėjas gali turėti tik vieną Žaidėjo paskyrą. Žaidėjas gali būti tik fizinis asmuo. 1.18. Žaidėjo piniginė – Žaidėjui priklausanti virtuali piniginė, kurioje esanti pinigų suma susideda iš sumos, Žaidėjo pervestos į Bendrovės Banko sąskaitą, ir laimėjimų sumos (t.y. loterijoje ir (arba) Akcijose laimėtas ir į Žaidėjo piniginę išmokėtas pinigų sumas), ir kurią Žaidėjas gali naudoti atsiskaitydamas už Bendrovės paslaugas (atsiskaitymams už Bendrovės paslaugas panaudoti pinigai ir Žaidėjo atsiimti pinigai (pavedimai iš Žaidėjo piniginės į savo banko sąskaitą) atitinkamai mažina Žaidėjo piniginėje esančią pinigų sumą). Naudojimasis Žaidėjo piniginėje esančiomis lėšomis gali būti apribotas, jei Žaidėjo tapatybė nėra nustatyta ir patvirtinta Įstatymo nustatyta tvarka.2. Bendrosios nuostatos
2.1. Ši Sutartis įsigalioja nuo Jūsų sutikimo išreiškimo Svetainėje arba pasinaudojus Mobiliąja programėle momento ir galioja visą teikiamų Paslaugų naudojimosi laiką. Tokiu būdu Sutartis tampa teisiškai įpareigojanti. 2.2. Naudojimasis Bendrovės Paslaugomis reikalauja suderinamų įrenginių, interneto prieigos ir atitinkamos programinės įrangos (gali būti taikomi trečiųjų šalių mokesčiai), gali būti reikalingi periodiniai programinės įrangos atnaujinimai. Minėti veiksniai gali turėti įtakos naudojimuisi Paslaugomis. 2.3. Jūs sutinkate naudotis Paslauga, laikydamiesi šios Sutarties nuostatų, taip pat sutinkate vadovautis kita Svetainėje ir (arba) Mobiliojoje programėlėje pateikta informacija. Bendrovė pasilieka teisę bet kuriuo metu atnaujinti ir (arba) pakeisti šią Sutartį. Atlikti pakeitimai įsigalioja kitą dieną nuo jų patvirtinimo ir negalioja atgal. 2.4. Jūs sutinkate elgtis sąžiningai, nekenkti, neatlikti jokių neteisėtų veiksmų, kurie galėtų pakenkti Paslaugos teikėjui. 2.5. Jeigu Bendrovei numatyta teisė arba pareiga pateikti Žaidėjui informaciją arba Bilietus elektroniniu paštu, visais atvejais už galiojančio ir Žaidėjui priklausančio elektroninio pašto adreso pateikimą ir jo teisingumą yra atsakingas Žaidėjas.3. Registracija ir Žaidėjo paskyra
3.1. Norėdami kokybiškai teikti Jums Paslaugas, turime kaupti ir administruoti tam tikrą personalizuotą informaciją: Jūsų kontaktinius duomenis, įsigytus Bilietus, žaidimo rezultatus, laimėjimų sumas, bilietų pirkimui galimas skirti lėšas ir kt. Visa ši informacija yra kaupiama atskiroje kiekvienam unikaliam žaidėjui sukurtoje aplinkoje, kuri vadinasi Žaidėjo paskyra. 3.2. Žaidėjo paskyra gali būti sukuriama žemiau nurodytais atvejais, o nuo paskyros sukūrimo tikslo priklauso joje kaupiama informacija: 3.2.1. Žaidėjas nori užsiregistruoti ir gauti galimybę įsigyti visų svetainėje platinamų loterijų bilietus bei atsiskaitymams už bilietus naudoti Žaidėjo piniginėje esančias lėšas. Tokiu atveju renkami šie duomenys: Žaidėjo vardas, pavardė, asmens kodas, elektroninio pašto adresas, pirktų loterijos bilietų informacija, apmokėjimo už bilietus operacijos informacija, išmokėtų laimėjimų informacija, tapatybės patvirtinimo informacija, Žaidėjo piniginėje esančių lėšų informacija. 3.2.2. Žaidėjas išsirenka pageidaujamus pirkti loterijos bilietus, suformuoja perkamų bilietų „krepšelį“ ir sumoka už „krepšelį“ naudodamasis internetinės bankininkystės paslaugomis. Tokiu atveju renkami šie duomenys: Žaidėjo nurodyti vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas, pirktų loterijos bilietų informacija, apmokėjimo už bilietus operacijos informacija, išmokėtų laimėjimų informacija, Žaidėjo piniginėje esančių lėšų informacija. 3.2.3. Žaidėjas tikrina fizinius loterijos bilietus (atspausdintus terminale) ir bilieto laimėjimą perveda į Žaidėjo paskyros piniginę. Tokiu atveju renkami šie duomenys: Žaidėjo nurodyti vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas, patikrintų loterijos bilietų informacija, Žaidėjo piniginėje esančių lėšų informacija, išmokėtų laimėjimų informacija. 3.2.4. Žaidėjui padovanojami loterijos bilietai (naudojant svetainės bilietų dovanojimo funkciją). Tokiu atveju renkami šie duomenys: Žaidėjo elektroninio pašto adresas, padovanotų bilietų informacija, išmokėtų laimėjimų informacija, Žaidėjo piniginėje esančių lėšų informacija. 3.3. Norėdamas tapti registruotu Paslaugos vartotoju, Jūs turite susikurti Žaidėjo paskyrą. Vienas Žaidėjas gali turėti tik vieną Žaidėjo paskyrą. Bendrovė pasilieka teisę pasikartojančias Žaidėjo paskyras ištrinti. Jeigu naikinamų paskyrų Žaidėjo piniginėse yra lėšų, jos pervedamos į Žaidėjo paskyroje nurodytą Banko sąskaitą. 3.4. Žaidėjai privalo susipažinti su Bendrovės patvirtinta ir viešai paskelbta Privatumo politika. Sutikimą arba nesutikimą su konkrečiais Žaidėjo Asmens duomenų tvarkymo tikslais ir būdais Žaidėjas išreiškia Privatumo politikoje nustatyta tvarka. 3.5. Bendrovė pagal Įstatymo ir jo įgyvendinimą reglamentuojančių teisės aktų nuostatas, privalo identifikuoti visus asmenis, norinčius užsiregistruoti ir susikurti Žaidėjo paskyrą. Bendrovei šis reikalavimas taikomas, kadangi Įstatymas numato pareigą nustatyti Žaidėjų, norinčių periodiškai (tam tikrą laiką) pirkti loterijų bilietus naudojantis Svetainėje teikiamomis paslaugomis. Pagal Įstatymo reikalavimus asmens tapatybės nustatymas gali būti atliekamas šiais būdais: supaprastinta tvarka, įprastine tvarka, sustiprinta tvarka. 3.6. Fiziniai asmenys, norintys užsiregistruoti ir susikurti Žaidėjo paskyrą, turi atlikti supaprastintą tapatybės nustatymo procedūrą, laikydamiesi šių reikalavimų: 3.6.1. Skiltyje „Mano duomenys“ pateikti šiuos duomenis: vardą, pavardę, asmens kodą. 3.6.2. Atlikti pirmą mokėjimą, kuriuo papildo Žaidėjo piniginę arba apmoka Bilietų krepšelį, iš kredito įstaigoje turimos savo sąskaitos, kai kredito įstaiga yra registruota Europos Sąjungos valstybėje narėje arba trečiojoje šalyje, kurioje taikomi lygiaverčiai Įstatymo reikalavimai. Atlikdami šį mokėjimą, turite pažymėti, kad sutinkate, jog kredito įstaiga pateiktų Jūsų asmens kodą lėšų gavėjui. 3.7. Įprastinė asmens tapatybės nustatymo tvarka yra taikoma šiais atvejais: 3.7.1. Žaidėjui neturint sąskaitos, nurodytos 3.6.2 punkte. 3.7.2. Nepavykus Žaidėjo tapatybės nustatymui, kadangi buvo nesilaikyta 3.6. punkto reikalavimų. 3.7.3. Žaidėjo piniginėje yra viršijamas 1000 (vieno tūkstančio) eurų sumos limitas. 3.8. Tapatybės nustatymas įprastine tvarka atliekamas Žaidėjui pateikus savo asmens tapatybės dokumentą, t.y. asmens tapatybės kortelę, pasą arba leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje. 3.9. Dokumentus asmens tapatybės nustatymui įprastine tvarka Žaidėjas gali pateikti šiais būdais: 3.9.1. Asmeniškai atvykęs į Bendrovės atstovybę. 3.9.2. Nuotoliniu būdu, prisijungus prie Žaidėjo paskyros Svetainėje. 3.10. Žaidėjo asmens tapatybės nustatymui nuotoliniu būdu yra naudojama speciali programinė įranga Bendrovės Svetainėje, kuri užtikrina, kad asmens identifikacija yra atliekama realiu laiku. Šios procedūros metu asmuo realiu laiku padaro savo nuotrauką ir savo asmens dokumento nuotrauką. Bendrovės atstovas, gavęs nuotoliniu būdu perduotas nuotraukas bei įsitikinęs, kad nėra teisės aktuose nustatytų kliūčių Žaidėjo tapatybei patvirtinti, per 2 (dvi) darbo dienas patvirtina asmens tapatybę bei Žaidėjo paskyrą. 3.11. Sustiprintas tapatybės nustatymas atliekamas, jeigu asmuo pagal Įstatymo reikalavimus yra laikomas politikoje dalyvaujančiu asmeniu. Šią aplinkybę jis privalo nurodyti, kurdamas Žaidėjo paskyrą. 3.12. Politikoje dalyvaujančiais asmenimis laikomi fiziniai asmenys, kuriems yra ar buvo patikėtos svarbios viešosios pareigos, ir jų artimieji šeimos nariai arba artimi pagalbininkai, kaip tai yra numatyta Įstatymo nuostatose. 3.13. Taikant sustiprintą tapatybės nustatymo procedūrą, be įprastinėje procedūroje atliekamų veiksmų, Žaidėją papildomai įvertina Bendrovės darbuotojas, atsakingas už pinigų plovimo prevencijos reikalavimų įgyvendinimą, ir nusprendžia, ar leisti pradėti dalykinius santykius su asmeniu. 3.14. Žaidėjui atsisakius dalyvauti tapatybės nustatymo procedūroje, pateikus netikslius, neteisingus duomenis arba nepateikus duomenų, kurių prašo Bendrovė, dalykiniai santykiai su Bendrove nepradedami, o pradėti yra nutraukiami, t.y. nesukuriama Žaidėjo paskyra arba yra apribojamas sukurtos Žaidėjo paskyros naudojimas, įskaitant Žaidėjo piniginėje esančių lėšų naudojimo apribojimą.4. Žaidėjo piniginė ir kitos lėšos
4.1. Susikūrę Žaidėjo paskyrą, Jūs turite teisę bet kuriuo metu papildyti Žaidėjo piniginę arba pervesti pinigus iš Žaidėjo piniginės į savo Banko sąskaitą. Vieną kartą per mėnesį pinigai iš Jūsų Žaidėjo piniginės į Banko sąskaitą pervedami neimant pavedimo mokesčio. Jeigu pavedimas iš Žaidėjo piniginės į Banko sąskaitą bus atliekamas dažniau nei vieną kartą per mėnesį, Bendrovė iš pervedamos lėšų sumos išskaičiuoja sumą, lygią mokesčiui, taikomam už tokį pavedimą. 4.2. Tik turėdami patvirtintą paskyrą, galite Žaidėjo piniginę papildyti mokėjimo priemone (kortele) arba per „Perlo“ terminalą. Neturėdami patvirtintos paskyros, Žaidėjo piniginę galite papildyti, naudodamiesi elektroninės bankininkystės paslaugomis. 4.3. Į užsienio kredito įstaigų sąskaitas, kurios nėra prisijungusios prie SEPA (angl. Single Euro Payments Area), pervedama ne mažesnė nei 20 (dvidešimties) eurų suma. Norint gauti tokius pavedimus, Jūs turite el. paštu info@perlas.lt atsiųsti oficialų prašymą, pasirašytą kvalifikuotu elektroniniu parašu, arba pateikti tokį prašymą asmeniškai bendrovės atstovybėje, kuriame būtų nurodyta: Jūsų vardas, pavardė, gyvenamosios vietos adresas, el. paštas, kuriuo registruota Žaidėjo paskyra, banko pavadinimas, IBAN banko sąskaitos numeris, banko SWIFT kodas, banko adresas. Gavus tokį prašymą, pinigai bus pervesti per 3 (tris) darbo dienas. Mokesčiai, kuriuos Bendrovės kredito įstaiga (mokėjimo paslaugų teikėjas) taikys tarptautiniam pavedimui, bus padalinti lygiomis dalimis – Žaidėjui ir Bendrovei. Mokesčiai, kuriuos taikys Žaidėjo kredito įstaiga (mokėjimo paslaugų teikėjas) lėšų įskaitymui į Žaidėjo banko sąskaitą, tenka tik Žaidėjui. 4.4. Jeigu Bilietų pirkimo metu įvyksta interneto ryšio, kompiuterinių sistemų arba kitokia klaida, arba Žaidėjui vykdant mokėjimą, tampa aišku, kad nepavyks nupirkti bilietų, įvykus lėšų nurašymui nuo Žaidėjo banko sąskaitos ir įskaitymui į Bendrovės sąskaitą, bet neapmokėjus konkrečių Bilietų, pinigai įskaitomi į Žaidėjo piniginę per 2 darbo dienas. 4.5. Jeigu po įvykusio tiražo Loterijos organizatorius oficialiai paskelbia apie tiražo metu įvykusią klaidą (apsirikimą, netikslumą ar pan.), kuri turėjo įtakos nustatant laimėtojus ar laimėjimus (jų dydžius), Bendrovė turi teisę padaryti atitinkamus pataisymus Žaidėjo piniginėje, jei tokiam Žaidėjui buvo klaidingai išmokėtas laimėjimas. Bendrovė turi tokią pačią teisę ir tuo atveju, jei klaida (apsirikimas, netikslumas ar pan.) buvo padaryta ne Loterijos organizatoriaus, bet pačios Bendrovės).5. Bilietų pirkimas, dovanojimas ir prenumerata
5.1. Svetainėje ir naudodamiesi Mobiliąja programėle, Jūs galite įsigyti Loterijų organizatorių Bilietus, kuriuos platina Bendrovė. Internetu įsigyti Bilietai Žaidėjui suteikia tokias pačias teises kaip ir bet kuriose kitose platinimo vietose įsigyti Bilietai. 5.2. Loterijos bilietus Svetainėje bei per Mobiliąją programėlę, Jūs galite įsigyti sukūrę Žaidėjo paskyrą. 5.3. Neatlikę arba neužbaigę asmens tapatybės nustatymo procedūros, Jūs neturėsite galimybių disponuoti Žaidėjo piniginėje esančiomis lėšomis. 5.4. Svetainėje arba Mobiliojoje programėlėje naudodamiesi Žaidėjo piniginėje esančiomis lėšomis, galite apmokėti už bet kuriuos Svetainėje ar Mobiliojoje programėle platinamus Loterijų organizatorių Bilietus. Naudodamiesi elektroninės bankininkystės paslaugomis, arba banko kortele galite apmokėti už „Eurojackpot“, „Jėga“, „Kenoloto“, „Teleloto“ „Vikinglotto“ Bilietus, dovanojamus Bilietus, taip pat Bilietų prenumeratas. 5.5. „LOTO 1634“ Bilietus galite įsigyti naudodamiesi Mobiliąja programėle arba siųsdami SMS. Svetainėje „LOTO 1634“ Bilietų įsigyti negalite. 5.6. Svetainėje ir naudojantis Mobiliąja programėle galite padovanoti šiuos Bilietus: „Vikinglotto“, „Teleloto“ ir „Eurojackpot“. 5.7. Dovanodami Bilietą (-us), Jūs turite nurodyti dovanos gavėjo elektroninį paštą ir jį patvirtinti, įvesdami pakartotinai. Labai svarbu, kad teisingai nurodytumėte šiuos duomenis, kadangi, pagal juos dovanos gavėjui yra sukuriama Žaidėjo paskyra, o nurodytu elektroniniu paštu yra išsiunčiama nuoroda į šią Žaidėjo paskyrą. 5.8. Už dovanos gavėjo duomenų teisingumą yra atsakingas dovanos siuntėjas, kadangi nurodžius neteisingą elektroninio pašto adresą ir apmokėjus už Bilietą, nėra galimybės anuliuoti nupirktą Bilietą ir pinigai nėra grąžinami. 5.9. Dovanos gavėjas prie jam sukurtos Žaidėjo paskyros gali prisijungti, susikūręs slaptažodį ir sutikęs su šios Sutarties sąlygomis. 5.10. Visais atvejais į dovanos gavėjo elektroninį paštą, kurį nurodė dovanos siuntėjas, pateiktas pranešimas apie padovanotą bilietą ir dovanos gavėjo vardu sukurtoje Žaidėjo paskyroje patalpintas padovanotas bilietas visiškai ir galutinai įvykdo Bendrovės pareigą perduoti nupirktą Bilietą jo gavėjui, t.y. visais atvejais Bendrovės pareiga pateikti nupirktą Bilietą gavėjui pagal pirkėjo nurodytą gavėjo elektroninį paštą (tik pirkėjas atsako už teisingų gavėjo duomenų pateikimą) laikoma tinkamai įvykdyta, kai Bendrovė nusiunčia pranešimą apie padovanotą Bilietą į pirkėjo nurodytą elektroninį paštą ir gavėjo vardu sukurtoje Žaidėjo paskyroje patalpina padovanotą bilietą. 5.11. Svetainėje ir naudojantis Mobiliąja programėle Žaidėjai gali užsiprenumeruoti „Vikinglotto“, „Teleloto“, „Kenoloto“, „Jėga“, „Eurojackpot“ Bilietus, pasirinkdami laikotarpį, Bilietų kiekį, skaičių derinius, savaitės dieną ir laiką, kuriais būtų nuperkami Bilietai ir atsirastų skyrelyje „Mano bilietai“. Prenumerata įsigalioja kitą dieną nuo jos įsigijimo.6. Bilietų tikrinimas
6.1. Svetainėje Žaidėjai gali patys pasitikrinti „Teleloto“, „Vikinglotto“, „Eurojackpot“ Bilietus, įsigytus Bilietų platinimo vietose ir per „Perlo“ terminalus. 6.2. Naudojantis Mobiliąja programėle, Žaidėjai gali tikrinti visus Loterijų organizatorių Bilietus. Šiuo atveju Žaidėjui pageidaujant Laimėjimai iki 1000 Eur gali būti išmokami į Žaidėjo piniginę. 6.3. Blitz loto, Superloto, Sportinės loterijos bei kitus elektroninio ryšio būdu įsigytus Bilietus, sistema patikrina automatiškai ir apie rezultatus informuoja Žaidėją elektroniniu laišku (išskyrus Blitz loto bilietų atveju, kadangi jų rezultatas Žaidėjui parodomas ekrane nedelsiant po patikrinimo).7. Loterijų laimėjimai
7.1. Kai Žaidėjas įsigijo Bilietą Svetainėje arba naudodamasis Mobiliąja programėle, piniginiai prizai iki 1000 (vieno tūkstančio) eurų pervedami į Žaidėjo piniginę. Papildomi daiktiniai prizai (išskyrus automobilius) pristatomi Jūsų nurodytu adresu. 7.2. Daiktiniai prizai, ir didesni negu 1000 (vieno tūkstančio) eurų piniginiai išduodami (didesni negu 1000 eurų piniginiai laimėjimai pervedami į banko sąskaitą) tik užpildžius paraišką Žaidėjo paskyroje. 7.3. Šiuo metu Svetainėje ir Mobiliojoje programėlėje platinamų Bilietų taisyklėse nustatyti šie kreipimosi dėl Laimėjimų terminai: 7.3.1. Paraiška dėl pagrindinių piniginių laimėjimų, viršijančių 1000 (vieną tūkstantį) eurų, turi būti užpildyta per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų po loterijos tiražo, kuriame buvo laimėta, dienos. 7.3.2. Paraiška dėl papildomų prizų (automobilių, kitų daiktinių ir piniginių prizų) turi būti užpildyta per 7 (septynias) kalendorines dienas po loterijos tiražo, kuriame buvo laimėta, dienos. 7.4. Per 7.3. punkte nurodytus terminus neužpildžius paraiškų, Laimėtojas netenka teisės į Laimėjimą.8. Atsakingas žaidimas
8.1. Svetainėje ir/arba Mobiliojoje programėlėje Žaidėjo paskyroje galite pasinaudoti funkcionalumu, kuris Žaidėjui suteikia galimybę valdyti savo laiką ir pinigus, skiriamus loterijoms internete. Piniginiai ribojimai gali būti taikomi visų elektroninio ryšio būdu įsigyjamų Bilietų pirkimui, laiko limitai - tik Blitz loto ir Superloto. 8.2. Šiuos nustatymus galima atlikti prisijungus prie savo Žaidėjo paskyros, pasirinkus skiltį „Atsakingas žaidimas“. Žaidėjas gali nusistatyti ribojimus pinigų sumai, kurią ketina išleisti žaisdamas, arba laiko trukmei, kiek laiko planuoja praleisti žaisdamas, per tam tikrą laiko periodą (diena, savaitė, mėnuo). Atlikus šiuos nustatymus, Žaidėjas taip pat gali alternatyviai pasirinkti arba būti informuotam apie šių limitų pasiekimą arba laikinai apsiriboti galimybę pirkti Bilietus. 8.3. Prasidėjus Žaidėjo nustatytam periodui, jis gali tik susimažinti nustatytus ribojimus (pinigų sumas arba laiko trukmę), jų padidinti Žaidėjas einamuoju periodu negali. Pasibaigus nustatytam apribojimo periodui ir dar neįsigijus nei vieno Bilieto, Žaidėjas turi galimybę nusiimti ribojimus. 8.4. Bendrovė neprisiima atsakomybės už Jūsų atliktus pasirinkimus savo laiko periodo, trukmės ir pinigų sumos ribojimo atžvilgiu. 8.5. Bendrovė pasilieka teisę informuoti Žaidėją apie galimybę pasinaudoti „Atsakingo žaidimo“ funkcionalumu. 8.6. Bendrovė pasilieka teisę apriboti Žaidėjo galimybę įsigyti loterijos Bilietus elektroninio ryšio būdu laikinai iki einamojo mėnesio pabaigos tuo atveju, kai Žaidėjo Bilietams išleista pinigų suma, atskaičiavus Žaidėjui išmokėtus Laimėjimus, pasiekia tam tikrą Bendrovės nustatytą dydį.9. Akcijos ir kitos skatinimo priemonės
9.1. Bendrovė organizuoja įvairias skatinimo Akcijas pagal Bendrovės patvirtintas taisykles. 9.2. Tais atvejais, kai Žaidėjas dalyvavo Akcijose, kuriose laimėjo piniginius arba daiktinius prizus, norėdamas atsiimti laimėjimą, Žaidėjas privalo patvirtinti asmens tapatybę vienu iš šios Sutarties 3 punkte numatytų būdų. Jeigu Žaidėjas nesutinka patvirtinti savo tapatybės arba nespėja to atlikti per Akcijos taisyklėse nustatytą laikotarpį, jis netenka teisės į laimėjimą. 9.3. Laimėjimai Bendrovės organizuojamose Akcijose yra apmokestinami teisės aktų nustatyta tvarka, taip pat įstatymai tam tikrais atvejais numato Bendrovei pareigą pranešti Valstybinei mokesčių inspekcijai apie Laimėjimus Akcijose, teisės aktų nustatyta tvarka.10. Sutarties nutraukimas
10.1. Jeigu Jūs nesilaikote arba Bendrovė turi tvirtą pagrindą manyti, kad Jūs nesilaikote kurių nors šios Sutarties nuostatų, Bendrovė savo nuožiūra ir nepranešdama gali: (i) nutraukti šią Sutartį ir (arba) uždaryti Jūsų Žaidėjo paskyrą; ir (arba) (ii) uždrausti prieigą prie Paslaugos (ar kurios nors jų dalies). 10.2. Bendrovė pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, laikinai sustabdyti arba uždrausti prieigą prie Paslaugos (ar kurios nors jų dalies ar turinio) ir Bendrovė, jei pasinaudos tokia teise, nebus atsakinga už tai nei Jums nei jokiam trečiajam asmeniui. Tiek kiek galima, Bendrovė perspės Jus iš anksto apie bet kokius Paslaugos pakeitimus, laikinus sustabdymus ar nutraukimus. 10.3. Jūs galite nutraukti Sutartį su Bendrove patys, paspaudę mygtuką „Ištrinti paskyrą“. Paskyrą galima ištrinti, jei Žaidėjas neturi galiojančių (t. y. dar nežaidusių) Bilietų arba prenumeratų ir Žaidėjo piniginės likutis lygus 0 (nuliui) eurų. Jeigu Jūs nesinaudojate savo Žaidėjo paskyra ilgiau negu vienerius metus (12 mėnesių), Sutartis gali būti nutraukta Bendrovės iniciatyva. Praėjus 11 (vienuolikai) mėnesių nuo paskutinio prisijungimo, Žaidėjui yra išsiunčiamas įspėjantis laiškas, kuriame informuojama apie tai, kad neprisijungus per 30 dienų Žaidėjo paskyra bus ištrinta, anuliuojant ir sukauptus „VIP programos“ taškus. 10.4. Nutraukus Sutartį Bendrovės iniciatyva, visi Žaidėjo piniginėje po visiško atsiskaitymo su Bendrove likę pinigai, yra pervedami į tą Banko sąskaitą, kuri buvo nurodyta Žaidėjo paskyroje. Jeigu pinigų nepavyksta pervesti dėl to, kad Banko sąskaita yra negaliojanti (uždaryta), asmuo (buvęs Žaidėjas) gali kreiptis į Bendrovę raštu su prašymu pervesti jo Žaidėjo piniginėje likusius pinigus į kitą Banko sąskaitą. Jeigu nepavyksta pervesti pinigų, tuomet šis klausimas sprendžiamas teisės aktų nustatyta tvarka.11. Baigiamosios nuostatos
11.1. Ši Sutartis sudaro vientisą susitarimą tarp Jūsų ir Bendrovės bei reglamentuoja Jūsų naudojimąsi Paslauga. Jums taip pat gali būti taikomos papildomos sąlygos, kurios gali būti taikomos, kai naudojatės susijusių asmenų paslaugomis, trečiųjų asmenų paslaugomis arba trečiųjų asmenų programine įranga. Jeigu kuri nors šios Sutarties dalis yra laikoma negaliojančia ar neįgyvendinama, ta dalis bus aiškinama vadovaujantis taikytinais įstatymais taip, kad būtų atspindėti pirminiai šalių ketinimai, o kitos nuostatos galioja visapusiškai. Bendrovei neįgyvendinus kurios nors šioje Sutartyje numatytos teisės arba nuostatos, tai nereiškia tokios nuostatos arba bet kurios kitos nuostatos atsisakymo. Bendrovė neatsako už bet kurių įsipareigojimų nevykdymą dėl priežasčių, kurių ji negali kontroliuoti. 11.2. Bendrovė pasilieka teisę imtis veiksmų, kurie, Bendrovės nuomone, yra pagrįstai reikalingi ar tinkami, kad būtų įgyvendinta ir (arba) nustatyta, ar vykdoma kuri nors šios Sutarties dalis. 11.3. Bendrovė deda visas protingas pastangas apsaugoti Jūsų pateiktą medžiagą ar informaciją Paslaugos atžvilgiu, įskaitant nuo nesąžiningo panaudojimo. 11.4. Užsiregistravęs Žaidėjas pats atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir (arba) perdavimą tretiesiems asmenims. 11.5. Ši Sutartis sudaryta vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. 11.6. Visi nesutarimai ir ginčai kilę dėl šios Sutarties vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti per 20 (dvidešimt) kalendorinių dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Paskutiniai atnaujinimai 2019 m. sausio 29 d.